KJØKKENSKRIVEREN nr. 5 - 2023

Tekst og foto: Elisabeth Strøm Etter en årelang sykehusdebatt er det endelig vedtatt en løsning for Innlandet: Det skal bygges et nytt Mjøssykehus på Moelv. Sykehusene på Gjøvik og Hamar skal legges ned. – Nå har vi endelig fått noe å jobbe mot, selv om tidsperspektivet fortsatt er noe diffust, sier Ronny Olsbø, seksjonsleder avdeling matforsyning på Hamar sykehus. ØNSKER NY SYKEHUSSTRUKTUR VELKOMMEN Kjøkkenskriveren nr. 5-2023 18 Sykehuset Innlandet

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQ3Mzgy