Eureca engros fortsetter konseptet «Gul uke»

Under Black Week velger Euroca engros å trekke frem de små og mellomstore leverandørene sine.

Den store handleuken, Black Week, er over oss. Det som startet som én dag har blitt til en hel uke, og de største aktørene kommer med tilbud etter tilbud for å utkonkurrere hverandre.

I fjor gikk Eureca imot strømmen, og lanserte Gul uke. Nå fortsetter de konseptet hvor de trekker frem noen av aktørene de samarbeider med. På den måten flytter Eureca fokuset vekk fra rabatter og tilbud, og over til sine små og mellomstore leverandører og deres historie.

Gjør den ”sorte” uken gul

I fjor sa Jens Petter Seljebu, markedssjef i Eureca, at ”gult er kult.” Det er det fortsatt. Gul er en farge som man ofte forbinder med glede, og det er nettopp det Eureca vil spre med Gul uke-konseptet.

”I vår jobb møter vi mange flotte leverandører som ikke får like mye publisitet som de største aktørene. Det ønsker vi å gjøre noe med, for det er så mange flotte historier der ute. Det er viktig for oss å få formidlet disse historiene videre. Vi ønsker å vise frem noen av de flotte leverandørene vi jobber sammen med” forteller Seljebu.

Mange av selskapene Eureca jobber med bygger på tradisjonsrike og spennende historier. Samtidig er bærekraftig produksjon, og lokal og økologisk mat i vinden. Å trekke frem leverandører som bidrar til noe positivt for miljøet er derfor en viktig kontrast til det store forbruket under Black Week, heter det i en pressemelding.

Gjennom hele uken vil Eureca løfte fram sunne energidrikker, økologisk kylling og premium drikker for de som ikke drikker alkohol. Følg med på Eureca engros sin facebook-side for å få med deg de alle historiene.

Eureca engros AS er et selvstendig datterselskap av ASKO, etablert i 2017. Engrosvirksomheten tilbyr et tilpasset sortiment rettet mot mindre og mellomstore kunder innen restaurant og catering, som har behov for større fleksibilitet i sine leveranser. 

 

INGEN KOMMENTARER

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR